Välkommen som kund hos ConnectMe24!

För att få tillgång till tolktjänsterna behöver du som kund ladda ner vår app från App Store eller Google Play. Du loggar in i appen enkelt med ditt BankID. I appen har du som kund två möjligheter, att betala direkt eller via faktura.

 

Betala med kort- Omedelbar tillgång till tolktjänster

Betalning med kort innebär att du inte har några administrativa steg. Direkt efter att du har loggat in i appen med hjälp av ditt BankID får du omedelbar tillgång till våra tolktjänster. Innan ditt samtal kopplas vidare till tolken kräver appen att du registrerar dina betalnings uppgifter, alltså kort uppgifter. Vid betalning med kort praktiseras förskottsbetalning.  Det innebär att när du som kund betalar med kort för tolktjänsten sänds en förfrågan till kortutgivande bank om att reservera belopp för tolkningen. Denna förfrågan görs innan ditt samtal kopplas vidare till tolken. Samtal med tolk löper så länge täckning på kortet finns, alltså så länge reserverade pengar täcker tolkkostnaden. När beloppet är förbrukat avbryts samtal. Dessa regler ska säkra att det finns täckning på kontot för att nyttja tjänsten.  Beloppet som debiteras är alltid den verkliga tolkkostnaden. Endast utförda tolk samtal debiteras. Under alla steg finns det tydliga instruktioner i appen gällande vad som sker i nästa steg

Faktura kund - Enkel överblick på nyttjade tjänster

Om du vill bli faktura kund registrerar ni era uppgifter i formuläret nedan. När du har skickat formuläret kommer ett kundnummer samt användaruppgifter att skapas och skickas till den angivna e-postadressen inom 24 timmar (vardagar). Den person som angetts som kontaktperson i formuläret sänder vi uppgifterna till. Därefter kan du direkt logga in i vår app och nyttja våra tolktjänster. För inloggning i appen används identifiering via BankId. Användningen faktureras er som organisation. Den enskilde medarbetaren drabbas inte av några kostnader, även om hon/han installerar appen på sin privata mobil. I appen knyts varje tolk samtal till rätt kostnadsställe och eventuellt referensnummer. ConnectMe24 sänder faktura två gånger per månad och du som kund har möjlighet att motta samlingsfaktura. Har du frågor om faktura processen, kontakta oss via ekonomi@connectme24.se.

Priser

Enligt branschens praxis tillämpar ConnectMe24 olika priser för olika typer av verksamheter inom offentlig sektor. För mer information om våra tjänster och priser kontakta oss på info@connectme24.se.  Du kan också lämna din e-postadress och ditt telefonnummer här, så kontaktar vi dig.